maandag 9 augustus 2010

Workshop Weblog


In Heemstede is er een workshop Weblog maken met 4 cursisten. Een Weblog is een soort dagboek van persoonlijke schrijfsels, maar dan digitaal. In tegenstelling tot schrijven met pen of potlood en drukwerk (zie de hand van uitvinder op bijgaande foto).
Vanmorgen moest ik op en neer naar IJmuiden om de workshopmappen op te halen.
Ook verliep de opstelling en aansluiting van laptop en beamer niet vlekkeloos.
Ik moet de Instellingen nakijken van mijn laptop. Volgende keer zonder hindernissen, als het kan.

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Erwin,

    Heeft die gevelsteen een betekenis, zit hij soms ingemetseld in de bibliotheek?

    Ondanks die hindernissen die jij opnoemt heb ik een hoop geleerd en vindt het erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erwin ik zie een schaap uitgehouwen in steen en gemetseld in muur. Het schaap heeft 4 poten en geen 5 poten. Betekent dat een weblog maken niet zo moeilijk is? Ik heb er wel moeite mee om de startpagina goed te krijgen. Eigenlijk zou ik de foto van mij met de ezel en het schilderij met de kikker groter willen hebben. Ik ga het nog eens proberen. Anders kunnen wij dat maandag bespreken. Tot maandag.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat me weten wat je denkt!